Se incarca...Asteapta...

Cum cumpar?

 

 

Cand va decideti sa trimiteti comanda, in ecranul urmator completati datele personale, de facturare si modalitatea de trimitere a pachetului.

Pentru ca disponibilitatea noastra este maxima, va punem la dispozitie mai multe cai de a putea efectua o comanda, in functie de posibilitatile dvs. actuale. Astfel:

  •  Comanda on-line.
  •  Comanda telefonica.
  •  Comanda prin e-mail.

 

  •  Comanda on-line.

 1. Plasati comanda online pentru invitatii nunta/botez, plicuri de bani, meniuri sau alte accesorii nunta/botez:

 

 

1. Codul produsului (in subiectul mailului);

2. Numarul de bucati (in subiectul mailului);

3. Numele persoanei pe care se face comanda (in subiectul mailului);

4. Textul ales de dvs. in integralitatea lui, incluzand toate datele de identificare ale evenimentului precum si culoarea textului. Daca textul dvs contine diacritice va rugam sa fie prezente in textul pe care ni-l trimiteti pentru a evita un schimb mai lung de mail-uri pana cand macheta efectuata de catre noi se ridica la nivelul cerintelor. Daca se doreste folosirea unui anumit font, de asemenea trebuie specificat in mail.

5. Invitatiile achizitionate de la noi se livreaza NEASAMBLATE. In cazul in care se doreste asamblarea lor este necesar specificarea acestei dorinte in mail-ul pe care ni-l trimiteti. Asamblarea se face pentru un tarif de 0.50 Ron / Bucata.

6. Numele destinatarului si adresa de livrare.

7. Doua numere de telefon de contact, ideal ar fi daca sa poate doua numere din retele diferite.

8. Modalitatea de expediere (posta sau curier).

 

Apasati click pe COSUL DE CUMPARATURI si plasati comanda pentru produsele dorite astfel:  

-          se efectueaza direct pe site-ul nostru, si va pune la dispozitie meniul din stanga, unde gasiti produsele grupate pe categorii,

-          puteti folosi si casuta de cautare ( din partea de sus a paginii ),

-          adaugati produsele in cos prin apasarea butonului Adauga in cos,

-          comanda dvs. o puteti vizualiza prin apasarea butonul COSUL MEU, care se reorganizeaza dupa fiecare produs adaugat,

-          daca doriti sa eliminati un produs, apasati butonul STERGE,

-          completati datele dumneavoastra, dupa care trimiteti comanda,

-          veti primi confirmarea primirii comenzii in cel mai scurt timp.

 

Echipa VreauInvitatii.ro in extrasezon are comanda minima de invitatii pentru invitatii de botez de 30 buc, iar pentru invitatiile de nunta de 50 buc. La pretul de baza al produsului se mai adauga pretul personalizarii ce reprezinta printarea textului pe invitatii pe negru care este 0.45 Ron/Buc, iar printarea textului pe invitatii pe color (exceptie facand auriu si argintiu) este de 0.65 ron/Buc.
Asamblarea invitatiilor (optionala) se va face de catre cumparator si consta in plierea cartonului, pus in plic, legat snur, lipire componente, etc sau contracost de 0.50 ron/Buc. Preturile afisate contin TVA.

Prin plasarea si confirmarea comenzii, clientul se obliga sa ridice comanda si sa achite contravaloarea ei.

VreauInvitatii.ro nu poate garanta disponibilitatea tuturor produselor afisate. Acestea fiind produse de serie, pot disparea de pe stocul importatorului sau a furnizorului si din acest motiv societatea noastra isi asuma dreptul de a NU onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs dispare din oferta curenta sau nu mai este disponibil, cu obligatia clara de a informa imediat cumparatorul.

Daca intampinati probleme in a plasa comanda, contactati-ne pe messenger/facebook/telefonic. In scurt timp dupa ce ati plasat comanda, veti fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru confirmarea comenzii.


2. Confirmati macheta grafica “bun de tipar”.

In cazul in care ati optat pentru personalizare, veti primi ulterior pe e-mail macheta grafica (invitatia cu textul ales de d-voastra in format digital), urmand sa o verificati atent si sa ne confirmati ca totul este in regula sau sa solicitati anumite modificari/corecturi. Dupa efectuarea modificarilor, clientul va primi pe e-mail o noua macheta grafica.

Prin aprobarea machetei grafice de catre client (bun de tipar), acesta confirma ca totul este in regula si isi asuma intreaga responsabilitate pentru eventualele greseli observate ulterior. In functie de setarile fiecarui monitor/imprimanta pot sa apara mici diferente de nuanta intre culoarea afisata pe calculator si cea tiparita.

In cazul in care invitatiile sunt tiparite conform machetei grafice confirmate si exista anumite greseli, responsabilitatea pentru aceste eventuale greseli neobservate cade in sarcina celui ce isi da acordul asupra machetei grafice, iar din acel moment Echipa VreauInvitatii nu poate fi facuta raspunzatoare de eventualele greseli ignorate de persoana care si-a dat acordul. De aceea va sugeram sa completati cu atentie datele dumneavoastra in formularul de comanda, ulterior sa verificati daca aceste date sunt introduse corect in textul din formatul digital si sa verificati si restul textului pentru a fi siguri ca rezultatul final va fi cel pe care il doriti.


3. Executarea comenzii – in doar cateva zile
Dupa ce confirmati macheta grafica, comanda va fi executata si expediata in termen de 5 zile lucratoare.


4. Livrare si plata la primire (ramburs)
Produsele se expediaza catre d-voastra prin curierat rapid (ajung la domiciliu in 24-48 de ore), iar plata se efectueaza la primire – ramburs - la agentul curier. Puteti opta pentru ridicarea produselor de la magazinul (depozitul) nostru din Constanta, in acest caz nu exista taxa de curierat.

 

5. Termeni si conditii

 Termenul de realizare si livrare a produselor este de 5 zile lucratoare din momentul in care cumparatorul confirma bunul de tipar in forma finala.

Produsele se expediaza catre dvs. prin curierat rapid (ajung la destinatie in 24-48 de ore) si se platesc la primire – ramburs - catre agentul curier. Puteti opta pentru ridicarea produselor de la magazinul/depozitul nostru din Constanta, in acest caz nu exista taxa de curierat.

Clientul poate solicita insa livrarea cu orice alta firma din domeniu.  Costul transportului va fi achitat de catre client la primirea coletului. In cazul expedierii prin orice firma de curierat in localitati mai mici (zona rurala), unde societarea de curierat nu are sediu, se vor taxa km suplimentari. In acest caz va vom comunica costul exact al transportului si va vom ajuta sa alegeti metoda de transport care va avantajeaza.

 

6. Returnarea produselor

In cazul in care exista diferente cantitative constatate la momentul predarii – preluarii produselor, se va intocmi un proces-verbal de constatare, proces-verbal care va fi semnat de reprezentantii ambelor parti. Reclamatiile Clientului cu privire la necorespunderea calitativa/cantitativa a produsului/produselor livrate trebuie facute intr-un termen de maximum 24 de ore de la livrare, in scris si trimise prin telefon – 0730.31.51.81, iar apoi prin mail contact@vreauinvitatii.ro
Returnarea marfurilor necorespunzatoare calitativ/cantitativ de catre client va fi realizata in acelasi termen de 24 de ore de la data livrarii. VreauInvitatii.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produsului/produselor a caror defectiune provine din manipularea lor gresita ori datorita finisarii si confectionarii lor.
VreauInvitatii.ro nu raspunde pentru produsul/produsele reclamate cu lipsuri cantitative, deficiente calitative daca acestea au fost revandute sau introduse in lucrari, ulterior receptiei.
VreauInvitatii.ro va solutiona reclamatia clientului, dupa primirea si verificarea produselor returnate, iar in cazul in care considera reclamatia clientului intemeiata, va inlocui produsul/produsele defecte in termen de 72 de ore de la data constatarii neconformitatii.


Clientul confirma ca a citit si acceptat termenii si conditiile de mai sus. Prin plasarea si confirmarea comenzii clientul se obliga sa ridice comanda si sa achite contravaloarea ei. Utilizarea serviciului de catre client si comandarea de produse implica acceptarea neconditionata a acestor termeni si conditii.

 

Va multumim,
 

logo.png